رویدادها آرشیو خبر ها
با یک دختر فرانسوی نامزد کرده ام

با یک دختر فرانسوی نامزد کرده ام

بدون شک محبوبیت پول پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس هر روز در نزد هواداران تیم تورینی زیاد تر می شود و او اکنون یکی از برترین ستاره های یوونتوس می باشد. وی در جدید ترین مصاحبه ی خود شرکت کرد:


ترسِ هواداران از اینکه تو را از دست بدهند؟
من هنوز هیچی نیستم و تا حالا دقیقآ هیچکاری نکردم.به پیرلو و بوفون نگاه میکنم و یاد میگیرم که یک قهرمان واقعی چطور رفتار میکند. هر دو چیزهای زیادی را برنده شده اند و دو بازیکن فوق العاده بزرگ هستند و با وجود این حتی یک سانتیمتر عقب نمیکشند،حتی در تمرینات. یووه برای یک عمر؟ دادن قول و قرارهای قطعی بی مفهوم است با گفتن این قصد ندارم شوخی کنم. به حال حاضر نگاه میکنم و میگم که از بودن در تورین بسیار راضی هستم،عاشق همه چیزِ این باشگاه هستم: مدیران، مربی، هم تیمی ها و هواداران ؛ و در حال حاضر نمیتوانم به باشگاهی جز یوونتوس فکر کنم.

-برای چی ایتالیا را انتخاب کردید؟
سری آ یک دانشگاهِ فوتبال است و مخصوصآ در سطح تاکتیکی. هافبکی که بتواند در ایتالیا موفق باشد میتواند واقعآ این میل را داشته باشد که در پستِ خودش در دنیا بهترین باشد. به خودم گفتم: "پل، راه موفقیت از ایتالیا میگذرد." و بعد یوونتوس به من پیشنهاد داد،یکی از بزرگترین باشگاههای دنیا...".

-کونته چه چیزی به تو داده است؟
خوش شانس هستم که شانس این را داشتم که با کونته آشنا بشوم. روز به روز برای بهتر شدن به من کمک میکند. تلاش میکند، خیلی روی ما کار میکند، هرگز راضی نمی شود و فقط پیروزی می خواهد. در این دوران ورزشیم نمیتوانستم استادی بهتر از کونته بخواهم.

-دشام شبیه به کونته؟
مربیِ تیم ملی ما شباهت زیادی به کونته دارد.

-ترس از موفق نشدن در کسب سومین اسکودتو؟
بازی های رم رو در تلویزیون دیده ام و آنها را تیم ویژه ای میبینم، بسیار قوی هستند و بازیکنانِ بزرگی دارند، اما اگر ما ریتم خودمان را پیدا کنیم هیچ تیمی حریف ما نیست.

-چه چیزی هست که هنوز خوب پیش نمی رود ؟
گل های زیادی میخوریم،اغلب به خاطر بی دقتی؛ زمانی که خط دفاعی عنوان بهترین جهان را داره نباید این بی دقتی را داشته باشد. بله، در خط دفاع هیچ تیمی قوی تر از ما نیست و با این حال مشکل کوچیکی در این خط وجود دارد. برای من همه چیز روشن است : باید یووه ی پارسال باشیم، تیمی که برای پاره پاره کردن حریف وارد زمین می شد،که همان شروع بازی حریف را وحشت زده میکرد که تا دقیقه ی 90 بازی سست نمیشد. باید فورآ بیدار شویم و راه درست را پیش بگیریم. نباید به هیچ تیمی هدیه بدهیم، که این کار در بلند مدت عواقب خواهد داشت.

-لیگ قهرمانان؟
باید امتیازهای بازی با رئال را کسب کنیم. بدون ترسیدن، حداقل یکبار رئال را شکست می دهیم و می رویم جلو. ما یووه هستیم، هرگز نباید این را فراموش کرد. تاریخ، پرستیژ و کیفیت این باشگاه از هیچ باشگاهی کمتر نیست و برای همین است که ترسی از رئال ندارم. یووه در سطح دیگر باشگاه های بزرگ اروپاست. حتی در مادرید هم می توانیم پیروز باشیم.

-بُتِ من کی هست؟
همیشه کاکا بودهاست . الگوی من ؟ یایا توره و دیابی. از نظر فیزیکی خیلی به هم شبیه هستیم.

-بهترین هافبکِ جهان؟
به غیر از هم تیمی هایم، به نظرم رقابت بین اینیستا و یایا توره هست.

-مرجع های یادگیری من در تورین؟
پیرلو، مارکیزیو و ویدال. در هر تمرینی سعی میکنم که از آنها چیزی یاد بگیرم. با یادگیری تکنیک کلودیو، قدرت تهاجمی ویدال و پاسهای فوق العاده ی پیرلو به حد کمال یادگیری میرسم.

-ترسِ از دست دادن جام جهانی؟
قطعآ نه، جام جهانی بدونِ فرانسه وجود ندارد. ما قوی هستیم، آینده مالِ ماست، فقط لازم است که برای هماهنگ شدن بازی های بیشتری را در کنار هم بازی کنیم. تیم خیلی جوان هست.

-برادرات برای گینه بازی میکنند؟
آرزو دارم روزی در زمین مسابقه با آنها روبرو شوم. اِیکاش در یک جام جهانی.من فرانسوی هستم،اما گینه را هم در قلبم دارم.

-ایتالیا کشوری نژاد پرست؟
این بحث تقریبآ در هر جایی وجود دارد، در ایتالیا، در اسپانیا، در فرانسه، در انگلیس و همچنین در آفریقا هم مدل هایی از نژادپرستی وجود دارد. اغلب برگرفته از افرادی هست که در جهل کامل هستند، افرادی که چیزهایی را میگویند که نمی فهمند. از این رو،به طور کلی،باید همیشه توجه بالایی وجود داشته باشد. احمقانه هست که در سال 2013 از این چیزها صحبت شود. دوست دارم که روزی حتی شخ معتبرتری برای مبارزه با نژادپرستی شوم.

-شهرِ تورین؟
شهرهای بهتری هم در جهان هستند و از این مطمئنم ( میخندد ).اما تورین شهری دوست داشتنی و با مردمانی بسیار با محبت است و من احساس خوبی دارم. نامزد؟ نامزدی یک مسئله ی جدی هست، مدتی هست که با یک دختر فرانسوی نامزدم.

بازیگران مورد علاقه؟ جان تراولتا،دنزل واشنگتن و جیسون استاتهام در فیلمِ The Transporter.فیلمِ مورد علاقه؟Pulp Fiction فوق العاده هست.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: